Deskundig advies nodig?

Klantenservice

LW12.nl is een webshop met een breed assortiment aan producten voor in- en rondom uw huis. Wij leveren verlichting, elektra, speelgoed, plafondluidsprekers en diverse andere producten enz..

Doordat wij een grote eigen voorraad hebben kunnen wij onze producten snel en voor scherpe prijzen leveren.

Levertijd van onze producten is 1 a 2 werkdagen (mits op voorraad en uitgezonderd vertraging bij koeriersdienst).

U kunt uw bestelling op verscheidene manieren betalen:

  • iDEAL
  • Creditcard (visa mastercard en maestro)
  • Paypal
  • Achteraf betalen met Afterpay keuze uit een betaaloverzicht of éénmalige machtiging (ook voor bedrijven)
  • Bancontact / Mister Cash
  • Vooruitbetaling (bank overschrijving)

Onze verzend- en handelingskosten binnen Nederland zijn:

  • Brievenbuspost: € 3,90
  • Bestellingen tot 50 euro: € 7,50
  • Bestellingen boven de 50 euro: gratis
  • Verzenden naar Belgie: € 11,95
  • verzenden naar Belgie boven de € 150,00: € 9,95 (verhoogd tarief ivm COVID19 toeslagen)
  • Verzenden naar Duitsland: € 9,95
  • Tarieven voor verzenden naar het buitenland op aanvraag.

Wij versturen met Postnl.

Ons adres:

Matrix Webshops B.V.
Loswal 12
9206AH Drachten
Ons telefoonnummer: 085 760 22 12
Ons E-mail adres: info@lw12.nl
NetherlandsKvK: 80647332 | BTW nr. NL861748311B01

Onze bank gegevens:

IBAN: NL96RABO0360185614
T.A.V. Matrix Webshops B.V.
BIC Code: RABONL2U

Ruilen & Retourneren

Na ontvangst van het product heeft u een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren

Het wettelijke recht om de koop binnen 14 werkdagen te ontbinden, geldt slechts voor consumenten. Kopers die handelen ter uitoefening van hun beroep of bedrijf zijn van deze regeling uitgesloten. Kopers die van deze mogelijkheid gebruik willen maken, kunnen hun verklaring tot ontbinding binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product schriftelijk, telefonisch of per e-mail kenbaar maken. Uiterlijk 7 dagen na ontbinding van de overeenkomst dient het product aan LW12.nl te worden teruggezonden. De koopprijs wordt binnen 30 dagen na de datum waarop het stuk waarmee de ontbinding is ingeroepen de koper heeft bereikt, door Elektronicatekoop.nl aan de koper terugbetaald.

Indien de producten door de Koper niet of in beschadigde of verminderde toestand worden teruggezonden, dan dient de Koper de hierdoor ontstane schade te vergoeden, ook indien de schade een gevolg is van gebruik conform de voorschriften van de fabrikant. Dit is slechts anders wanneer de schade slechts is ontstaan bij het uitproberen van het product, zoals dat in een winkel ook zou kunnen. De koper kan de verplichting tot schadevergoeding voorkomen door het product na aflevering niet in gebruik te nemen en bovendien alle vereiste zorg te dragen om beschadiging te voorkomen. Koper is verplicht om uiterlijk 7 dagen na de ontbinding het product aan LW12.nl terug te zenden. Behalve eventuele schadevergoedingen, worden door LW12.nl geen kosten in rekening gebracht. De koper is bij het retour sturen zelf verantwoordelijk voor de hieraan verbonden kosten.

 

Garantie

LW12.nl geeft 24 maanden volledige garantie op al haar producten. Daarnaast geldt onverminderd de wettelijke garantie. Als garantiebewijs dient de factuur die u per email van LW12.nl ontvangt na het plaatsen van de order. Bewaar deze dus goed.

Op verbruiksartikelen zoals batterijen, accu’s, lampen en hygiëne producten zit geen garantie als er sprake is van een defect door veelvuldig gebruik. Fabricagefouten op verbruiksartikelen vallen wel onder garantie.

Indien u een defect vermoedt dient u dit zo spoedig mogelijk, maar binnen een termijn van twee maanden aan ons kenbaar te maken.

Van garantie uitgesloten zijn:

  • Defecten of schade door onoordeelkundig gebruik
  • Normale slijtage door gebruik
  • Schade of defecten door blikseminslag en electromagnetische inductie als gevolg van bliksem
  • Vocht-, water- en brandschade
  • Defecten door ongeautoriseerde modificaties en reparaties van derden

Een garantieclaim dient u in via het retour-formulier in te vullen.

 

 

Privacy verklaring

Om een bestelling af te ronden vragen wij u om een aantal gegevens op te geven. Deze persoonlijke informatie zullen wij niet doorspelen aan derden. De gegevens worden veilig opgeslagen op een niet-publiekelijke database. U ontvangt van ons alleen aanbiedingen & nieuwsbrieven wanneer u daar zelf toestemming voor heeft gegeven.

Wanneer u vragen heeft gaat onze voorkeur uit om deze per mail te stellen. Spreekt u ons liever telefonisch dan kan dat van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Ons telefoonnummer: 085 760 22 12.

 

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@lw12.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice