Wij hebben graag tevreden klanten bij LW12.nl
Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat jij jouw bestelling snel wordt bezorgd en naar tevredenheid werkt.
Helaas kan het voorkomen dat dit niet helemaal lukt. Dan willen wij dit dan graag oplossen, laat het ons weten als dit het geval is.
Wij zijn niet 24/7 online met onze klantenservice. Daarom hebben wij een pagina met de meest gestelde vragen gemaakt zodat dit jou wellicht verder kan helpen.
Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, stuur ons een mail naar info@lw12.nl en dan komen wij hier op werkdagen zo snel mogelijk op terug.
Retour sturen?
Heb je een product bij ons besteld welke defect is?
Of is een besteld product niet naar wens en wil je deze retour sturen?
Stuur dan een mail met jouw gegevens en reden van retour naar info@lw12.nl.
Jouw retour kun je opsturen naar:
LW12.nl
Loswal 12
9206 AH Drachten.
Het product welke je retour wilt sturen dient compleet te worden verstuurd inclusief toebehoren in originele en onbeschadigde verpakking met beschermende omdoos erom heen.
Artikelen die defect zijn, worden in eerste instantie ter reparatie door ons aangenomen.
Indien er een beroep wordt gedaan op het retourrecht, dan is de koper zelf verantwoordelijk voor de hieraan verbonden retourkosten. Het wettelijke recht om de koop binnen 14 werkdagen te ontbinden, geldt slechts voor consumenten.
Kopers die handelen ter uitoefening van hun beroep of bedrijf zijn van deze regeling uitgesloten.